Bilder från Åland

Någon dag vi skulle ut och äta..


Fick tråkigt på resturangen och började fota massa fula foton =)




en annan dag då vi satt och grilla vid havet i solnedgången. Skithärligt!


Jag försöker leka snygg


vi gick till ett berg som fanns i stan och satte oss och bara titta på båtar och sånt som gick förbi. mys ( dålig bild men det var skitfint)


på båten hem





Och gud jag började nästan böla när jag såg alla åka förbi med sina båtar, Saknar att åka ut med våran båt.. Får vell bli nästa år




Det var bara några, har lite fler men endel orkar jag inte lägga upp. tog tyvärr inga på alla våra kvälldopp men skitsamma. Hade det iallafall asbra. Vill verkligen tillbaka..! usch jag saknar det redan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0