Dagens Diss

Shit! Vilket jävla tjat det ska bli om att "ska ut & träna för jag vill bli smal" eller "Gud vad smal du är, jag vill cokså vara så smal".. Och oftast får jag höra det av personer som är smalare än mig. Blir så jävla irriterad! Antingen vill man ha uppmärsamhet eller så är man så jävla påverkad av vad andra säger & tycker. Då behöver man hjälp...  Jag är normalsmal, jag gillar inte ALLT på min kropp men vafan, jag går inte runt och tjatar om att jag ska bli smalare, för det vill jag inte. Klart man vill ändra endel saker på sin kropp, men nöjj er med det ni har istället. Skafffa ett liv istället för att springa runt och klaga över din spinkiga kropp..


Kommentarer
Postat av: matilda

jaja wte! :P♥

2010-08-30 @ 18:21:11
URL: http://maweii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0