Did you know that..?

..Jag tror på "spöken", andar, & övernaturliga krafter. Har upplevt sånna läskiga händelser själv.
..Jag tycker alltid synd om folk. Helt konstigt, även fast dom kanske är världens lyckligaste..
..Jag har 2 bröder, 1 lillebror och 1 storebror
..Jag är nästintill beroende av kaffe. Klarar dagar utan kaffe, men att tänka på kaffe. Usch tänker på det minst 1 gång i timmen.
..Jag har nästan alltid fördommar om folk, Inte så att jag ser en person på gatan och får fördommar. Men ni fattar.
..Jag är bara 166 cm lång, jag vill va längre men har varit så kort i över 1 år så har antagligen stannat i växten.. =(

..Jag är ganska ofta svartsjuk, Det beror ju självklart på vem/vad.
..Jag HATAR när folk är dryga utan anledning och vill bara fly, Blir sjukt irriterad då. Mer än normalt tror jag. Kan börja bubbla och vilja kasta och förstöra saker.. hehe
..Jag har 0 temprament. Sant. Kan man göra något åt det förästen?
..Jag börjar tänka mig bort i andra tankar när jag är på lektioner eller framför tv:en eller när jag helt enkelt har tråkigt. Ganska jobbigt eftersom att jag missar ganska mycket av vad som händer då.
..Jag har hela mitt liv brytt mig om hur jag ser ut. Redan när jag var 2 år fick jag panik, börja grina och fick typ andningsfel när jag blev tvingad att ha på mig t.ex ett par Manchesterbyxor...
..Jag älskar Choklad. Ärligt Finns inget bättre! <3


Det var allt jag kom på för ikväll, kommer troligtvis göra fler sånnahär listor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0