I wanna lalala

Ojojoj, har inte glömt att  blogga kom jag på nu. Men har inte Haft någon tid. Var ju på Ung08 och TheVoice igår, träffade några där också. Bl.a Melissa och Amanda, fyfan vilken chock jag fick när Amanda sprang fram till mig och krama mig, har inte snackat med henne på jätte länge! Sedan melissa?! Inte träffats på hela lovet. Så det var kul.
Iallafall! Efter Thevoice drog jag och Matilda hem och kollade på film, Last song. Ganska bra, men sorglig. Sedan kollade vi hela natten på Eva&Adam, ni vet som man kollade på när man var liten? Skitkul. Låg och log för mig själv, för jag kommer ihåg att jag ville vara precis som Eva när jag var liten och jag tyckte att Adam var världens snyggaste. HAHA! Sedan däcka vi... Vaknade ganska sent och då drog jag på fotboll, Bajen mot assyriksa, Bajen vann me 3-2 för den som bryr sig. Sedan stack jag, mamma, och Sebastian ut och käkade på Jimmy´s steakhouse på söder. . Skiiiiiitgott! Och nu är jag hemma!

Två bilder från igår




Stockholm är så jävla fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0