Next time? It wont be no next time

OJOJOJ! Har inte bloggat på nån/några dagar nu. Men vafan.. Igår hade jag ärligt fullt upp. Orkar inte berätta vad jag gjorde men skitsamma. Fullt upp och ja.. Jag vet inte, känner att jag inte har tid för bloggen sådär jätte mycket. Slutar skolan klockan 4, 3 dagar.. Orkar inte slösa resten av min tid på bloggen/datorn. Får betyg och ja. Man måste alltså satsa ganska mycket från & med nu. Kommer verkligen inte blogga lika mycket mycket som jag har gjort förut men något / några inlägg per dag iallafall. Måste faktiskt börja satsa på skolan nu så.. Yes..



Bild från igår, Haha hanna gullunge!


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaa.. Vilken bild på mig.. Nee du e gullungen:)

2010-08-24 @ 16:52:28
URL: http://hannie.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0