There Is Times I Wanna Remember Like Forever

Godmorgon! Kan man säga det nu? Har varit vaken sedan 10 men åkte från matilda klockan 1 och är hemma nu iallafall. Helt sjukt trötta vi var igår! Kollade på 2 filmer och somnade klockan 11 i soffan. Men väcktes av hugo som höll på att spruta läsk på oss och fota oss när vi sov så vi gick och la oss i sängen istället runt 12.. Men inte så konstigt att jag varit trött. Skolan har börjat och jag har gått och lagt mig tunt 1 varje kväll.. Aja skitsamma!
Idag är en sån dag då jag känner mig sjukt snygg och taggad. Pigg & glad. Det är nice med livet helt enkelt =) Ska ägna hela dagen åt MIG =D snygga upp mig och ta lite finfina foton och kolla lite på film. Ha ansiktsmask. Och lite sånt. Sånt som man gör när man har en ledig dag. Skönt! Uppdateras mer snart mina kära bloggläsare. Puss

Saknar dig färgen! Kan du inte komma tillbaka. Du fanns ju hör i början av sommaren? =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0