Tips!

Har ni märkt en sak? att håret växer fydundrans mycket mer på sommaren? mitt hår har växt 4 cm om inte mer, på dehär 2 månaderna.. Så jag plattade det idag, för att kunna se hur mycket det har växt. (det kan man ju inte se om man har lockigt hår?) Har ju varken plattat eller fönat mitt hår under hela lovet och tamigfan det hjälper. det blir sååååå mycket finare efter bara någon månad.
Så jag har bestämt mig att försöka hålla mig borta ifrån plattången i åtminstonde 1 månad till. Sedan blir det ju slask och sånt ute... då lär den behövas. men ska fan helller inte anända varje dag. Som mina vänner vet var jag beroende av rakt hår.. kunde inte gå ut med en liten lock.. Men har verkligen insett hur det skadar håret och det är verkligen inte fint!

Så ett tips, lägg undan ALLA hårprodukter i 1 månad, tvätta håret 1 gång i veckan (självklart kan man ju sköjla håret, men inte använda shampoo/balsam) ha inpackning minst 1 gång i veckan, och kolla sedan efter 1 månad vilken jävla skillnad det blir på både lägnd och kvalite! =)

Btw har köpt ny plattång haha ;)

Produkttips!





Dessa använder jag och serultatet blir!:




Rörigt inlägg men hoppas ni orkar läsa =) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0