I'm so damn proud of myself



Har ärligt talat förändrats så jävla mycket på detta halvåret.. det är jag fan stolt över. Haha sitter och garvar åt mig själv på bilder jag tog för ca ett halvår sedan, jag förstog verkligen inte varför folk kallade mig fjortis? haha så jävla kul.. Nejmen jag är så stolt över mig själv. Jag har slutat att både föna och platta håret. När jag sminkar mig, om jag ens sminkar mig så är det mascara och inget annat. Jag har fått så jävla bra självförtroende. Jag var alltid missnöjd med min kropp. Nu älskar jag min kropp, jag älskar mitt hår, jag älskar mig själv. Jag vet inte vart jag vill komma, jag är bara så stolt över mig själv. Jag är inte längre den som behöver sminka mig till topp för att känna mig snygg, jag är inte den som behöver ha en kille för att känna mig uppskattat, Jag trivs som jag är. Jag klarar mig själv. Jag vet exakt vad det var som fick mig att må dåligt, och ha dåligt självförtroende. Jag vet att det kommer komma tillbaka sedan också.. Men just nu? Nu älskar jag livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0