I'm tired

Vädret gör mig ledsen, jag börjar tänka på skolan och på hösten. Det kommer suga. Jag saknar mina vänner. Jag får dåligt samvete om att jag gjort av med nästan 3000 på 3 veckor. Och ändå så har jag inte fått något nödvändigt köpt? Alla mina pengar är slut. Jag får dåligt samvete om att jag inte träffat alla mina vänner på ett tag. Men när jag egentligen inte ens varit hemma 1 hel vecka på hela lovet. Jag saknar mina vänner. Mina vänner som alltid får mig glad... Och ibland sådär rysligt irriterad och ledsen, men som jag älskar ändå. Vill inte tänka på 8an, betyg, vintern, höga krav från familjen om att det ska gå bra i skolan. Sånt som jag tänker på året om. Jag vill ta ett år ledigt och skita i skolan, skita i personerna i skolan, skita i allt. bara leva, resa någonstans i 1 ett år sedan komma tillbaka till en ny skola och satsa mer... Men det kommer aldrig funka. Det kommer bli exakt som vanligt.. Jag orkar inte skolan 2 år till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0