We only got one shot

Imorn kommer Matilda förbi med sin båt och stannar i någon/några dagar. vi får se vilket väder det blir, vi åker troligast hem på torsdag men då har vi iallafall 1 kväll att hitta på nått här på mitt land. Det är inte lika mycket folk nu som det brukar vara men något galet hittar vi vell på. ;) Sedan sover vell matilda hos mig någon eller några dagar till. hoppas jag iallfalll haha :p Har ju varit toppen väder idag och snart ska vi ta en kvällspromenad, och jag ska leta efter snygga boys som bor i närheten av mig =p nåja hörs !

Jag fastnade för Takida när jag hörde dom live. Så jävla bra röst han har som sjunger!

Typ dom låtarna jag lyssnat på förut men aldrig "uppmärksammat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0