NewYork

Kan fortfarande inte fatta att jag har varit i NewYork. Det var min dröm när jag var liten, att få åka till NewYork.. Herrejävlar, jag har fortfarande inte fattat de. Det var underbart ♥ Ja, det var typ 7 månader sedan så jag ser ju ut som jagvetintevad..

Frihetsgudinan


Bild tagen från toppen av EmpireStatebuilding


Lite bilder från Time Square















Sweedish meatballs










Central park, Tog ca 2,5 timmar att gå igenom hela. Galet stort.






Ursäktar för endel hemska bilder på mig och min brorsa... Och för den dåliga kvaliteten på bilderna, men hade min gamla kamera som dessutom var trasig då. Som tur är så ligger den skitkameran skrotad nu (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0