Visste du detta om mig..?

... Jag kan bara gråta när jag har PMS, Annars kan jag inte ens få fram EN liten tår.

...Jag har inte växt någon på nästan 2 år? Är fortfarande 166 cm som jag var sommaren 2009...

...Jag har flyttat sammanlagt 5 gånger i mitt liv. Och jag bodde på södermalm när jag var liten.

... Jag har 2 brorsor, en storebror och en lillebror. Min lillebror har min pappa med en ny tjej. Men jag tycker ändå han är min helbror. (Eller ny och ny? Hon har bott med oss sedan jag var 6,7 år då.. :P)

... Jag får ångest både när jag inte shoppar och när jag shoppar. Kan få dampanfall.

... Jag och matilda typ lever för mcflurry daim med kolasås på donken. MUMS!


... För kanske 2-3 år sedan var jag jätteblyg, Nu skäms jag inte ens om jag skulle prutta på en full tunnelbana. Typ..?

... Jag och matilda har varit bästa vänner sedan 5an, i ca 4 år.



Ska jag skriva mer sånnahär listor? Vet inte om ni tycker det är bra eller inte. Själv gillar jag att läsa sånna på andra bloggar men kommentera vad ni tycker om dom och om jag ska göra fler olika! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0