I'm lucky with you

Bara våran

Ibland blir allt jobbigt mellan oss, Ibland är allt på topp, ibland bara rasar allt. Du sa "sådär skulle jag aldrig kunna säga till katta utan att hon får damp" när det var en av mina andra vänner som va lite halvtaskig mot mig. anledningen till att jag får damp när du säger nått halvdrygt, eller halvtaskigt till mig är att jag älskar dig, Jag tar in vartända ord som kommer från dig, Du är som min storasyster. Alltid den som är där för mig, står upp för mig. ( haha till och med den som håller mig i handen när jag går över gatan :,) )Och när något halvdumt kommer ur din mun och är menat till mig, så skär det in i hjärtat. Bara för  att jag älskar dig så helvetes jävla mycket. Bara därför. Bara så du vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0