Jag har kul

Tog test från Matilda

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän?
Liiite 
2. Har du blandat mediciner med alkohol? alltid
3. Vilken färg har din mobil? rosa!
4. Gillar du att läsa? inte så mycket
5. Har du något husdjur? två brorsor ? =)
6. Äger du ett par vita string?  aah
7. Har du någon hemlig dröm? njaa jaa
8. Isåfall, vad? Jadu..
9. Favorit godis? Marabou.. :$
10. Är du kär? Kanske lite eller vet inte..
11. Vilken årstid tycker du bäst om?  Sommar & vinter
12. Framför eller bakom kameran? Framför såklart ! =D
13. Tycker du om kanelbullar? MUMS!
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? nää överskattat
15. När fyller du år? 26 Juni
16. Vilken färg är det på dina väggar? white
17. Spelar du något dataspel? ja hela dan, varje dag
18. Isåfall, vilket/vilka? -.-
19. Hur gammal är du?  fjortis
20. Favoritfärg? typ bajsbrunt
21. Går du i någon sport? nää
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? Vita strumpor
23. Vad sa du senast? "Är det typ ett humorprogram eller? =)"
24. Favoritmat? Fondy!
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Shoolen eller vad hette den?
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? lagom.. tror ja? :/
27. Har du en egen digitalkamera? yes
28. Vad ser du utanför ditt fönster? kanske... världen? =)
29. Vad har du på dina väggar? färg
30. Har du många bilder på din data? HAHAHAHA minnet är fullt ^^
31. Vem ringde dig senast? Sockerpullan
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? Okej ses om 30-40 min?
33. Och vem är det ifrån? storebror
34. Har du körkort? jaadå
35. Vad åt du senast? banan HAHAHA
36. Gillar du skolan? aah jag älsar skolan
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Paow & Hugos låt..
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? ja många
39.Om jag säger va, så säger du...? va
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? facebook
41. Längtar du till något? gör jag säkert
42. Om ja, till vadå? vet inte.. ÄN..
43. Vem pratade du senast med på msn? blää på msn
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Min pappa =)
45. Gillar du att bada? i hav jaaaa
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? a Oftast
47. Har du någon dricka nära dig just nu? en kopp..Utan te
58. Vad ska du göra idag?  kanske sova?
59.Hur svarar du i hemtelefonen? hej de e Katarina
60.Hur svarar du i mobiltelefonen? AAH Hallå!?
61.Ringer du mycket? naae lagom va?
62.Från mobil? Nej tar med mig hemtelefonen över allt..
63.Vem ringde du senast? Matilda
64.l timmar sömn inatt? Kanske 6
65.Sover du ensam? Idag ja
66.Vad ser du fram emot? att få gå på krogen ^^
67.Vad vill du ha just nu? kläder & glass
67Vem hånar du? Alla möjliga, speciellt en, mohahahha!
68.Vem saknar du mest? vet inte...
69.Vem vill du helst slippa? -
70.Vem stör du dig på? -
71.Vem vill du sova bredvid inatt? GRRR
72.Vilken buss åker du oftast? 161 eller 173
73.Vilken årstid är det nu? höst 2010?
74.Har du varit kär? Har jag säkert
75.Är du kär nu? nää inte riktigt :$
76.Är du en bra partner? jag är perfekt!?
77.har du kontakt med ditt ex? HAHAHAHA fitta heller? 
78.Vad åt du senast? BANAN!
79.Är du polare med grannarna? Pffft han e störd..
80.Har du varit utomlands? Nej aldrig i mitt liv..
81.Var är dina syskon just nu? en e ute, en sover
82.Vilken tid gick du upp imorse? runt 7
83.Vad gjorde du kl 2 inatt? ja vad brukar man göra?
84.Vad är det första du gör på morgonen? snoozar i någon halvtimme, sedan får panik och kommer försent till skolan =)
85.Vad ska du göra efter det här? SOVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0