We Like To Sleep All Day And Party All Night.

Godmorgon! ♥ Gick upp vid 10 i 8, satte på mig kläder & drog hem. Var hemma vid 8 och hoppade direkt in i duschen. Nu sitter jag & käkar lite frulle. Vi försov oss rejält för malin skulle vara domare klockan 8 så jaa.. Stress men skönt nu när jag är hemma iallafall! Hursom!
Igår hade vi städdag, alltså rätt chill, bara lallade runt i skolan & lyssnade på musik, snackade osv. Efter skolan så satte jag & tjejerna oss i solen & rökte VP, sen gick Hanna, Anna & jag hem till Anna, la oss på hennes tak & bara solade & snackade massa skit. Vid 5 gick jag & mötte Malin i Högdalen köpte lite snacks, drog hem till henne & bara myste framför tv:en. Ungefär min gårdag.
Var på så jävla bra humör igår & gårdagen var helt fantistinkt mysig!
Bild från igår! ♥ långt inlägg kände jag så mer bilder från gårdagen kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0