5 fakta om Katta!

♥Jag har väldig breda höfter. Måste nästan alltid köpa midjejeans för när jag köper låga jeans som passar på benen så går de inte att stänga vid höfterna.
♥Jag haft haft ett extremt migrän anfall. Tappade medvetandet osv.. Åkte in på akuten & blev behandlad där.
♥jag är extremt kaffeberoende, dricker kaffe varje morgon & direkt när jag kommer hem. Dricker jag inte kaffe blir jag skakis & svag i hela kroppen & på sjukt fittit humör.
♥Jag är beroende av andra människor. Alltså "beröring" eller vad man ska säga. måste alltid hålla på med någons hår, eller fingrar eller bara vara i närheten av andra människor. Hålla armkrok när man går eller hålla i handen eller vad som helst. Måste ha andras människor värme annars får jag panik typ.. Tror det är en psykisk inbilling av nått slag.
♥Jag har på riktigt svårt att sova när jag sover ensam. En av de värsta grejerna tycker jag. Tycker det är jobbigt & läskigt & ensamt. Men mest jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

jo det är klart, vågade inte erkänna bara :$

2011-04-08 @ 21:57:49
URL: http://maweii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0