11 fakta om mig.

♥När jag sitter ner måste jag alltid skaka ett ben (ni vet, upp & ner, ah ni fattar) eller hålla på med något.
♥Jag är mörkrädd. VÄLDIGT mörkrädd..
♥Jag håller alltid på med andras hår, eller fingar eller örinsnibbar för jag tycker det är mysigt.
♥Jag älskar att mysa.
♥Jag lyssnar på i stortsätt all musik förutom gubbmusik & hårdrock.
♥Jag tänker alltid djupa tankar om livet & döden.
♥Jag faller väldigt lätt för killar.
♥Jag älskar eld, ljus osv. Håller alltid på med ljusen & elden. Alltså EXTREMT mycket. Kan till & med sitta & kolla på ljusens eldlåga bara.
♥Jag har inte gråtit en ända gång på detta året.
♥Jag hatar att sova ensam. Tycker det är något av det jobbigaste som finns.
♥Jag har någon slags fobi för toaletter. Blir spyfärdig & gråtfärdig när de e ofräsha toaletter.. Och blir lite rädd ibland haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0