Dag 1 - Om mig

Jag heter Katarina Panzar & kallas katta. Är född 1996, 26 juni är alltså 14 år. Jag har 2 bröder & skilda föräldrar, bor i stureby i en villa & i Bandhagen i en lägenhet. Jag älskar att dansa, lyssnar på musik, Mysa, ha kul med vänner&familj, shoppa, killar, choklad, & massa annat. 3 saker jag skulle kunna äta ihjäl mig på är hallon, pasionsfrukt & advokado. Men iallafall. Jag är nog inte riktigt den typen som sitter & är tyst. Eller kanske ibland. Beror på, men jag är inte rädd för att höras iaf. Folk kan nog se mig som en bitch om de inte känner mig säger mina vänner. Men det är jag inte. Verkligen inte. Man kan nog inte säga att jag har någon speciell musiksmak, gillar allt möjligt, från Kent till Michael Jackson till Akon. Blandat. Inte har jag någon speciell klädstill heller gillar allt från rockigt till blommigt & gulligt. Jag hatar när folk är sura för ingenting, jag hatar när folk tror dom dominerar, det bokstavligt talat äcklar mig. Jag är nog den som skrattar mest, skrattar åt allt. Eller inte allt. Men jag tycker livet är roligt. Jag blir inte så lätt ledsen tror jag. Jag blir mest arg & förbannad. När jag blir ledsen så kokar jag, inte gråter. Eller jag gråter vell såklart ibland. Men inte för småsaker... Man ska inte kasta bort det roliga i onödan.
Jag tänker väldigt mycket. Tänker ganska djupa tankar. Jag lever lite i min egna värld alltså. Jag är rätt vilse i livet. Men tycker det är så kul att vara vilse & inte veta vart man hamnar här näst så jag skrattar åt det bara. Kommer inte på något mer så det får vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0