I miss it.

Har ni någonsin haft den känlsan då man bara legat hemma och gjort exakt ingenting och verkligen längtar ut (och kanske till & med till skolan?), man verkligen längtar till sminket & plattången, fina kläder, andra kläder än bara mjukisbyxor. Vara ute & skratta med vännerna, skratta tills man tappar andan. Ta massa bilder som är hur fula som helst som sedan hamnar på fb & bloggen. alltså vardagen, har ni någonsin längtan till vardagen? Det gör jag nu iallafall. Känner mig som en äcklig soppåse nu.. Vill sminka mig, vill ta på mig andra kläder än bara mjukisbyxor. Vill träffa mina vänner & ha kul, inte ligga ensam i soffan och kolla på film flera dagar i sträck. (vilket är mysigt men inte i 4 dagar?! ensam!?) Man mår ju psykiskt dålig av att va ensam i dagar. Jag saknar min f*cking vardag.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0