Tidsinställt inlägg!

Hola! Nu sitter jag antagligen i bussen påväg till kungsberget med skolan! Är så jävla taggad!!!!!!!!!! Taggad till 110% verkligen. Vi får hoppas att detta året blir lika roligt som förra, om inte roligare?! Jag skriver inlägget nu (igårkväll) ist för imorn på morgonen för jag e nämligen så taggad så jag inte kan somna. heheh :$ Har med mig naturgodis & vitamin well som ja ska mumsa på i bussen. Aja. vi kanske hörs när jag komemr hem ikväll för vi kommer hem tidigast 19.00 & då åker jag hem till mamma. Hämtar grejer. Sedan hem till pappa. Sedan måste jag plugga lite spanska hemma hos pappa så jaaa... Ni förstår säkert varför om jag nt bloggar då. Men vi hörs iaf!
Bild från förra året. Asså sääääääx på oss säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0