I think I'm still inlove.



Visste du att..
♥Jag har fobi för blod, blodådror, handleder & fotleder osvosv. Mår illa & kan börja grina nästan så fort någon visar/snackar om de.
♥Jag ÄLSKAR choklad.
♥Har lätt för att bli avundsjuk. På allt möjligt. Oftast småsaker.
♥Jag gillar lugn rock. Iallafall dem flesta.
♥Jag får lätt dåligt samvete. Det kan vara för minsta lilla grej. Även för en person jag inte känner.
♥Jag har svårt för att skämmas. Alltså tycka saker är pinsamma.
♥Jag är rätt så blyg när jag träffar någon första gången. Sedan när jag känner personen så är jag lite av en galning.
♥Jag faller lätt för killar. VÄLDIGT LÄTT. Ovanligt lätt.
♥Jag pratar för mig själv. men stör mig på när andra gör de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0