It was only you and me..

Om du såg mig nu. Med tårarna rinnandes ner för mina kinder. Kroppen som bara skakar & Hjärtat som sjunker ner till magen. Så skulle du förstå hur jävla mycket jag älskar dig, hur mycket jag ångrar allt de som hänt. Hur svag jag egentligen blir utan dig. Jag har inte velat tro på det som har hänt mellan oss. Därför har jag inte trott på det heller. Men nu inser jag, det är slut. Det är över, det finns inget VI längre. Men du ska veta, Jag saknar dig något otroligt och kommer alltid finnas där för dig. När som helst. Alltid. Jag älskar dig.. Och jag vet inte om jag orkar, Orkar leva utan dig. Du har störst plats i mitt hjärta, det kommer du alltid ha, oavsätt vad. Jag älskar dig över allt.

För allt vi gjort. För alla minnen vi har. Är det verkligen rätt att ge upp? Ge upp allt bara sådär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0