Visste du att?

♥Jag skulle vilja kunna prata flytande spanska? Men ändå det är ämnet jag anstränger mig minst i i skolan. Inbillar mig själv att det är försent att lära sig nu.
♥Jag är beroende av kaffe, läpsyl & handkräm.
♥Jag är den klumpigaste och oförsiktigaste person jag känner.
♥Jag har skitjobbiga tvångstankar. Kan börja gråta om jag inte gör de..
♥När jag är ensam hemma brukar jag sätta musiken på högtsa volym, ta av mig tröjan och leta i kylen/skafferiet/frysen hela tiden. Hehe :$
♥Jag är rädd när jag sover ensam. har svårare att sova då.
♥Tycker det är sjukt skönt att gråta, men hatar att gråta inför folk.
♥Jag älskar att irritera folk.
♥Jag får damp på folk som inte är sig själva. Jag menar verkligen RÅDAMP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0