kan inte hålla tårarna inne längre saknaden efter dig gör ont!


Har varit utan dig alldeles för länge nu.. jag som knappt klarar en dag utan dig nu har det gått flera veckor.
Oh shiiit vad det svider i hjärtat. Alla våra minnen allt vi gör tillsammans är bara något jag kan göra med dig ingen annan förstår mig så bra som du. Du är mitt allt utan dig skulle jag inte orka. Tanken att veta att jag vaknar upp i mogon bitti och vet att jag fortfarande inte kan smsa dig och säga att vi ses om 10 eller något sånt. Gaaaash klarar inte mer.. tårarna rinner längst min kind. Du är det bästa jag har jag saknar dig min underbara älskade vän.
Jag älskar dig något otroligt mycket! du är min flumm kompis,tönt,cp,älskling,sötnos hahah vi är fan inte normala ♥♥♥♥♥♥ / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0