Dag 15 - En låt som får mig att gråta.

Har inte så lätt för att gråta längre. Har inte gråtit på ungefär ett halvår. Men en låt som får mig att gråta så att jag nästan kvävs är Lisa Nilsson – Långsamt Farväl. Låten var min & pappas förut när jag var liten. Kanske fram tills jag fylde 7? 8? Bara våran. Låten väcker minnen från när jag var liten helt enkelt. Då pappa var både min hjälte & bästavän. Låten gör mig ledsen & glad på samma gång. Kan inte beskriva exakt vad låten betyder för mig men den kommer betyda mycket för mig ända till döden. På riktigt.
Annars gråter jag vell ibland till sorgliga låtar med texter som påminner om något? Eller bara låtar med fina texter?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0