Don't drag me a tear

Jag har en granne, som alltid, ALLTID, har sina rullgardiner uppe. Och som alltid, ALLTID, är uppe på natten & gör konstiga saker. Denna grannen är en tjej som kanske är runt 30, & hon hade en gång en dejt eller något liknande, det såg jävligt stelt & jobbigt ut iallafall. Och den dejten var en kväll/natt (?!) som jag inte kunde sova & bara låg och kollade ut genom fönstret. Då fick jag syn på denna granne & tyckte det såg intressant & roligt ut mellan dessa 2. Och har ibland när jag inte kan sova spionerat på henne (hahahahha jag låter ju pedofilaktig men jag menar inte så) & det roliga är att varje kväll jag kollat åt hennes fönster så har det varit en ny kille. Alltså det handlar om kanske 2 månaders tid & 10-15 nya killar. Och idag är det ännu en ny kille så nu ska jag gå & lägga mig. Se vad som händer med grannen. För eran uppdaterong bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0