Bekännelser

♥Jag tror att jag & hela världen bara är ett dockhus, att folk leker med oss som små barbies eller nått..
♥Jag älskar choklad, jag skulle dö utan det.
♥Jag har sjukt svårt för att säga förlåt.
♥Jag tror fortfarande det är sommarlov. Lever & tänker fortfarande som att det är sommarlov, alltså skiter i det mesta och pallar inte bry mig om någonting. Förutom vänner&familj såklart!
♥Jag tål inte FÖRmycket känslor, alltså för nuttiga killar, drar mig ofta tillbaka om killen visar FÖRmycket känslor. Vilket är synd eftersom att de finns rätt få.
♥Ja lägger alltid upp maten på ett visst sätt i en speciell ordning på tallriken.
♥Jag tror själv att jag har massa olika sjukdommar. Något jag bara får för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0