I sound like a broken record.

Vill ha en förändring med mig själv i ansiktet & har funderat starkt på att färga håret brunt. Men kom på sedan att jag verkligen inte passade i det, och att det är såååå svårt att bli blond sen igen. Och då vet jag inte vad jag kan göra, kan ju skaffa linser, men de håller ju bara 1 månad.. Men kom sedan på, IFYLLDA ÖGONBRYN!!!!!!!!???????? Inte sådär fjortis mycket, bara markera lite? Eller? Me don't know. KAN ALLA BARA SÄGA JA ELLER NEJ PÅ DESSA BILDER MED IFYLLDA ÖGONBRYN TACK! ♥
Vet  mongobilder men orkar inte ta nya

Kommentarer
Postat av: Melissa

raka av håret !!!!

2011-09-20 @ 17:21:02
URL: http://melimelissas.blogg.se/
Postat av: Melissa

haha men nej seriöst nu , 1. vi kan klibba snelugg/lugg tsm e trött på mitt the grudge hår, + jag ska färga/slinga ljusare då kan ju du slinga mörkare !

2011-09-20 @ 17:27:11
URL: http://melimelissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0