Jag glömmer dig mer för varje dag.

Denhär dagen knullar mitt liv. Och att de är en måndag gör inte saken ännu bättre. Kuk. Allt har gått snett, men är mest ledsen över att få byta studiegrupp i skolan. Vill bara gråta pga det. Min grupp är som familj. Min nya är depp jävla dryg grupp. No way att jag sitter där. Har mig själv att skylla såklart, men ändå, ingen fattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlkjhgfdcgvhbjnkmlpöpkjhgtfrdgvhbjnkml. Så direkt när jag kom hem gick jag och sov, la mig i sängen och lyssnade på Sofijah, hahahahahahaha fyfan tragiskt men så är läget. Nu är jag vaken och ska göra lite läxor, sedan sova igen. Yes, high on life...
2 fina lappar från min gamla studiegrupp :,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0